Η Clip News ενισχύει τους δεσμούς της με τη FIBEP με την Κύπρο στο επίκεντρο
Η VP Media Intelligence της Clip News, και υπεύθυνη για την αγορά της Κύπρου, Κατερίνα Κεχαγιά, προτάθηκε και ψηφίστηκε στο πρόσφατο παγκόσμιο συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP) που έλαβε χώρα στη Σιγκαπούρη, να αναλάβει τη θέση της Vice President στην Ένωση.
«Είμαι ενθουσιασμένη που θα συνεχίσω να βρίσκομαι ανάμεσα σε αξιόλογους επαγγελματίες του κλάδου μας από όλο τον κόσμο, δουλεύοντας μαζί τους για την ανάδειξη θεμάτων που απασχολούν τις εταιρείες μας και τους συνδρομητές μας. Παρέχουμε υπηρεσίες Media Intelligence τόσο στην ελληνική, όσο και στην κυπριακή αγορά και θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας ώστε ο κάθε συνδρομητής -δυνητικός και υπάρχων- να κατανοεί συνολικά τα οφέλη που μπορεί να έχει», δηλώνει η κα Κεχαγιά.
Παράλληλα, η Clip News πρότεινε ως χώρα διεξαγωγής του επόμενου συνεδρίου την Κύπρο, πρόταση που έγινε αποδεκτή.
«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η παρουσίασή μας έτυχε θερμής αποδοχής και μάλιστα στην κατάλληλη χρονική στιγμή, αφού συμπληρώνουμε έναν χρόνο παρουσίας στην κυπριακή αγορά. Θεωρούμε ότι η διοργάνωση ενός τέτοιου event στην Κύπρο θα συμβάλλει θετικά στην ήδη πολύ καλή συνεργασία που διατηρεί η Clip News με τους συνδρομητές της εκεί», τονίζει η κα Κεχαγιά.
Η Clip News, ως μέλος της FIBEP από το 2002, προσανατολίζεται και ενισχύει τους στόχους του φορέα, συμμετέχοντας ενεργά σε πρωτοβουλίες, συνέδρια και τα τελευταία χρόνια στη διάδοση του όρου Media Intelligence στην αγορά ως το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης και Media Analysis.
Σχετικά με την Clip News
Η εταιρεία Clip News Α.Ε. δραστηριοποιείται στους τομείς Media Analysis και Monitoring από το 1992, παρέχοντας απόλυτα εξατομικευμένες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε συνδρομητή. Το 2002, η Clip News ήταν η πρώτη Ελληνική εταιρεία που έγινε μέλος της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP), προσφέροντας υπηρεσίες monitoring από όλο τον κόσμο. Η Clip News χρησιμοποιεί τεχνολογίες Machine Learning και Artificial Intelligence, καλύπτοντας και τις τρεις προσεγγίσεις της δημοσιότητας στον χρόνο: Proactive, Reactive, Predictive.